niedziela, 12 stycznia 2014

WAŻNE, PRZECZYTAJ!

Chcę powrócić do pisania tego ff, bez długich przerw i dodawania regularnie, czyli tak jak planuję 1 rozdział raz w tygodniu. Na początku, mojej drogi z tym blogiem miałam po 50 komentarzy, teraz ledwo 15, nie wiem co się dzieję, serio fabuła coraz lepsza a taki spadek w komentarzach, choć informuję 70 OSÓB!
lols, no nic, proszę, więc żeby POD TYM POSTEM, każdy kto czyta to opowiadanie, i KOMENTUJĘ (bo wie ile to znaczy dla piszącego) i chcę być informowany dodał komentarz KONIECZNIE Z NAZWĄ Z TT! 

"będę czytać [nazwa z tt]" !!!!!

BĘDZIE MI ŁATWIEJ, PROSZĘ <3
Jeśli będzie m.in 50 osób, to kolejny rozdział pojawi się w zależności kiedy pokonacie tą granicę, może to być nawet dziś lub jutro :)

@biebsuuv (mam nowe konto) 

#muchlove

35 komentarzy:

  1. będę czytała ! <3 ~ @justeeen_love

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że będę czytała ♥ @Biebers_fan_

    OdpowiedzUsuń
  3. Niedawno zaczęłam czytać to opowiadanie i się dosłownie zakochałam *-*
    będę czytała @Luuv_my_Nialler

    OdpowiedzUsuń
  4. ciągle czekam i bede czytac. Wydaje mi się, że spadek liczby komentarzy może byc spowodowany dlugimi przerwami, ale jesli będziesz dodawać tak jak planujesz to zainteresowanie bogiem wzrośnie. ;33 @myluvx_xbiebs (wczesniej @69_danger)

    OdpowiedzUsuń
  5. będę czytała @LordHuber

    OdpowiedzUsuń
  6. mam nadzieję , że wrócisz

    OdpowiedzUsuń
  7. Bede czytala!! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bede czytala :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bede czytala

    OdpowiedzUsuń
  10. będę czytała <3

    OdpowiedzUsuń
  11. bede czytal ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. bede czytala : )

    OdpowiedzUsuń
  13. bede czytal : )

    OdpowiedzUsuń
  14. bede czytala!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. będę czytała : )

    OdpowiedzUsuń
  16. pisz dalej blagam bede czytala : )

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowne opowiadanie
    bede czytala na pewno : )

    OdpowiedzUsuń
  18. bede czytała @ilymy_Gomez

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny blog! <3
    http://art-of-killing.blogspot.com/ zapraszam na moje nowe ff z Justinem Bieberem:)‎
    dołączyłam do Twoich obserwatorów, liczę na to samo:)
    ps. możesz mnie informować:)

    OdpowiedzUsuń